Welkom terug!

Ook voor 2024 zijn we erin geslaagd om een gevarieerd programma voor jong en oud in elkaar te zetten gedurende twee weekenden.

Het bestuur dankt de vele vrijwilligers en sponsoren. Zonder hun medewerking is het onmogelijk om een dergelijk evenement in Est te organiseren. Wij ontmoeten u graag in de tent.

Het bestuur van Oranjevereniging Est

Weer een mooi feest!

We starten op 25 april met een voorstelling van SV de Waal, RV de Bergakkerruiters, en een dartavond. Naast de vaste onderdelen hebben we dit jaar Q-Music, DJ Mauro en optredens van Jeffrey Parmentier en Wilbert Pigmans tijdens Koningsnacht (26 april).

Op Koningsdag is er naast de optocht, een gezellige feestmiddag met onder meer optredens van DJ Matthew en Henk Wijngaard. ’s Avonds staat de feestavond met DJ Levi Live en DJ Scheur op de agenda.

Op zondag 28 april is er een fietspuzzeltocht met gezellig samenzijn in de feesttent onder genot van een hapje en drankje.

Op donderdag 2 mei is de Bingo en vrijdag 3 mei is er een feestavond met DJ Maarten, Outsiders en optreden van Marco Kraats

Zaterdag 4 mei is er weer de knutselmiddag voor kinderen en ’s avonds een feestavond met DJ Galaga en optredens van Marco Schuitmaker en Django Wagner.

.

Aanmelden

-Gratis fietspuzzeltocht en/of Eten incl. Borreluurtje (10 Euro)? Aanmelden@oranjeverenigingest.nl

-Darten via onderstaande kaartverkoop knop